top of page

Лист мамі

Куплет 1:


Привіт, мамо. Як ти, усе тихо?

Ніхто не знав, що буде таке лихо...

Що там нового? Як там бабуся?

Кожного ранку за вас я молюся.


Батько не кричить, щоб їхати додому?

Мамо, я далеко, лиш відчуваю втому.

І зовсім не знаю, коли вас уже побачу,

Кремлівську потвору ніколи не пробачу


Пам'ятаю, як батько їздив воювати.

Страшно то було, але хто ж міг знати,

Що років за п'ять ми будемо ховатись

У підвалах сирих, на краще сподіватись...


Ви там не голодні? Їжі вистачає?

Чекаю вже, коли ми вип'ємо всі чаю

Однією сім'єю, без лівих людей,

Але поки що я мрію обійняти тебе...


Приспів:

Коли ж уже зупиняться нескінченні втрати,

Щоб не журилася Батьківщина-Мати?

Коли ж уже на небі будуть мирні літаки?

Коли ж уже нарешті ми побачимо батьків?


Куплет 2:


Рідна мати моя, ти ночей не доспала

Але дуже хочу, щоб ти впевнено знала

Я у безпеці, рідна земля під ногами,

Ці кончені кацапи вже майже програли.


Згадки про дитинство дають мені сили.

Як же сильно ви мене з батьком любили.

Хоч за вікном градами бомблять суворо,

Але я обіцяю - ми зустрінемось скоро.


І прошу одне, мамо, виходь на зв'язок!

Я впевнений точно, це не останній гудок.

Батьку передай, я пам'ятаю настанови.

Скоро почнеться період Відбудови.


Ох, рідні, усім зараз важко,

Але скоро прилетить та біла пташка.

Зустрінемо всі разом день перемоги

І позбавимось нарешті цієї тривоги!


Приспів:

Коли ж уже зупиняться нескінченні втрати,

Щоб не журилася Батьківщина-Мати?

Коли ж уже на небі будуть мирні літаки?

Коли ж уже нарешті ми побачимо батьків?



Автор: Сергій Тягнирядно

bottom of page