top of page

Початок і натхненний розвиток творчості

Творчість під час війни — складна річ. Але, незважаючи на це, розвивати власний творчий шлях, а також культуру країни дуже важливо. Рухатися невеликими кроками, починати з чогось малого — тоді праця зможе наблизити людину до бажаного результату. Щодо своєї творчості, я з радістю розповім про те, як ступив на доріжку письменства й акторства дубляжу.

Розпочну, мабуть, з першого, адже цим ремеслом я займаюся трохи довше. Пам'ятаю той день, коли написав свій перший вірш «Ранок у вогні». Якщо не помиляюся, це було десь у 20-х числах березня 2022 року. Мені дуже сподобалося створювати щось нове, римувати слова, тому я вирішив розвиватися в письменницькій діяльності.

Так, бували моменти, коли зникало натхнення, але я пробував шукати різноманітні варіанти, які допомагали мені його повернути. Наприклад, увімкнення музики на певну тематику, прогулянки на свіжому повітрі, спогади та ін. Жага до написання сильнішала, і через декілька місяців я вирішив почати створення власного роману в жанрі фентезі, який продовжую писати зараз. У майбутньому хочу спробувати себе в різних жанрах. Поглянеш навколо себе, побачиш різноманітні речі, людей та ін., визирнеш у вікно вночі — на небі мільярди яскравих зірок, місяць, Чумацький шлях, планети, космос. Усе це надихає для написання віршів, а також цікавих романів, повістей та оповідань. Повертаючись до сьогодення, я маю у своєму «творчому» доробку близько 7–8 поезій. Крім цього, обожнюю їх декламувати; в цьому, до речі, я іноді надто суворий до себе. Декламація — невгамовний та чіткий процес, у якому завжди треба розвиватися, аби досягти правильного й гарного результату.

На черзі акторство дубляжу. Тут історія, можливо, трохи менша, але насичена різноманітністю. Озвучуванням мультфільмів я займаюся вже цілий рік. Усе почалося з осені 2022 року, коли я замислився над тим, щоб випробувати себе в цій сфері діяльності. До лютого 2023 року не вдавалося знайти кастинги чи щось подібне, де можна було б продемонструвати власні навички акторства; але в один момент наткнувся на студію фандубляжу Crystal Studio. «Це мій шанс», — подумав я. Після декількох днів проб мене прийняли в команду. Не передати щасливі емоції від тієї події, яка трапилася зі мною.

Цілий рік я озвучую мультфільми з командою Crystal Studio, і вже помітний досить хороший результат, якщо порівняти з першим днем. Ми створюємо дубляж різної тривалості й тематики. Це дуже класно, адже розвивати українське в теперішньому часі посідає неабияке місце в суспільстві. Круто вживатися в ролі різних персонажів, — як хороших, так і злих; підбирати інтонацію та емоції, які підійдуть в тих чи інших сценах; покращувати дикцію та мовлення. Усі ці речі приносять мені задоволення від тієї діяльності, якою я займаюся.

Загалом період розвитку моєї творчості під час війни не надто тривалий. Ще трохи слабенько видніється бажаний результат. Але я по-максимуму продовжуватиму писати вірші, книги, озвучуватиму мультфільми, адже це все дуже цікаво, а також важливо для розповсюдження та процвітання нашої культури як у самій Україні, так і за її межами.


Автор: Владислав Миколаєнко

bottom of page