top of page

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Із трепетом в серці, теплом на душі

Згадаю наставників, друзів.

З днем вчителя щиро вітаю усіх!

Вам щастя, як квітів у лузі.

Перший учитель, учителі-предметники, класний керівник, викладачі. Ось хто доклав зусиль, щоб зробити мене такою, якою я є. Ось завдяки кому я обрала професію вчителя, викладача. Ось кому я дякую в цей день. Комусь - за неприйняття, а отже, загартування витримки, характеру, сили, комусь - за знання, комусь - за піклування, добро, тепло та розуміння. А класному керівнику та вихователю абсолютно за все хороше перераховане.

Просто уявіть, 40 невгамовних дітей у класі. Усі неймовірно різні, але ніхто, ніхто (!) не обділений увагою, повагою та цілодобовим плечем підтримки. За 2,5 роки ви навчили мене мудрості та стали першим учителем. Так-так, у 10 класі - першим УЧИТЕЛЕМ.

Ось тепер я приміряю на себе Вашу роль – класного керівника. Дозвольте перейняти Вашу терплячість, толерантність, стриманість, доброту та досягти такої ж щирої любові дітей до себе. Щиро Вам вдячна.

Не можу не згадати людину, яка є для мене взірцем професіоналізму, майстром своєї справи. Викладачка англійської мови дала мені не тільки знання, а й неабиякі вміння бути людиною та навички чудового справжнього вчителя. Часто помічаю в собі Вашу манеру поведінки, ставлення до дітей та життєві принципи. Пишаюся цим. До того ж, мені дуже імпонує Ваше вміння залишати свої життєві перипетії за дверима класу та ставати перед студентами, учнями щирою, відкритою та усміхненою.

Я є і буду гарним вчителем, впевнена. Бо маю приклад.

Цінуймо працю вчителів, пам'ятаймо та дякуймо! З Днем учителя, колеги, друзі, вчителі.

Авторка: Вікторія Шутько

Останні пости

Дивитися всі

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Для чого людині потрібні руки? Цікаве питання: для чого людині потрібні руки? Сівши в трамвайчик, я побачила дивовижні старечі руки, сповнені любові. Бабуся споглядала мене своїми світлими очима, та н

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Не можна сказати, що в нас з нею була симпатія. Чи антипатія. Просто я і моя вчителька з малювання – Лілія Олексіївна – були людьми з різних світів. Вона – спокійна, виважена і безмежно талановита худ

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Учителю потрібно володіти величезним талантом людинолюбства і безмежною любов'ю до своєї праці й перш за все до дітей, щоб на довгі роки зберегти бадьорість духу, ясність розуму, свіжість вражень, спр

bottom of page