top of page

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Не можна сказати, що в нас з нею була симпатія. Чи антипатія. Просто я і моя вчителька з малювання – Лілія Олексіївна – були людьми з різних світів. Вона – спокійна, виважена і безмежно талановита художниця. І я – мала, постійно жартівлива і непосидюча Дашка.

Чому я пишу про неї як про свою улюблену вчительку? Усе просто: Лілія Олексіївна вміла направляти мої «творчі пориви» у щось раціональне. Розквецяну по аркушу гуаш перетворювала в дивовижну квітку, намальовану простим олівцем карлючку – у птаха. Вона бачила, як я хочу малювати (і як це у мене через раз виходить), тому завжди кликала до вчительського столу і спокійно пояснювала, як малювати і робити інші витвори декоративно-прикладного мистецтва.

Виходило не завжди. Часто осінній ліс ставав схожим на червоно-жовто-сіро-буро-малинову калюжу. Я хлюпала носом і судомно намагалася виправити ситуацію. А Лілія Олексіївна з дивовижною витримкою допомагала мені, щоб я не плакала і не метушилася.

Так ми з нею і провели, можливо, дивовижні, але точно незабутні роки. Я – намагалася опанувати пензля і фарби, Лілія Олексіївна – вгамувати мене і передати свої знання в художньому мистецтві. Думаю, деякі вчителі б давно поставили хрест на такій учениці як я, але не Лілія Олексіївна. Вона вірила в мої сили. І вірила б і надалі, якби нам не довелося малювати людину.

Я сиділа над листочком увесь урок. За цей час його рясно вкрили плями від сліз. Та клята дівчинка в лісі не вдавалася хоч ти що з нею роби. Я малювала, стирала, малювала і знову терла. Лілія Олексіївна дивилася на мене, але не підходила. Це була наша контрольна робота, усе має бути прозоро.

Я принесла ту кляту дівчинку і кинула її на стіл.

- Нічого не вийшло, - сказала я і хлюпнула носом.

- Буває, - каже Лілія Олексіївна. – Не всім бути Рембрандтами.

Я хлюпаю носом ще раз. Такого розпачу ніколи не відчувала, адже тепер я не буду відмінницею (а у середній школі це ще дуже навіть проблема). І це через кляту дівчинку в лісі, най би її.

Лілія Олексіївна дивиться на мене і ставить у журнал 10 балів.

- Це тобі за перше місце на конкурсі Яцика. Але, кажу щиро, не треба тобі малювати. На філфак краще якийсь поступи.

Минуло 7 чи 8 років. Ми зустрілися з Лілією Олексіївною випадково – в одному з парків мого рідного міста.

- І як ти там? – питає вона зацікавлено.

- Та нічого, - кажу я. – Вступила, на філфак.

Авторка: Дарія Шерстюк

Останні пости

Дивитися всі

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Для чого людині потрібні руки? Цікаве питання: для чого людині потрібні руки? Сівши в трамвайчик, я побачила дивовижні старечі руки, сповнені любові. Бабуся споглядала мене своїми світлими очима, та н

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Із трепетом в серці, теплом на душі Згадаю наставників, друзів. З днем вчителя щиро вітаю усіх! Вам щастя, як квітів у лузі. Перший учитель, учителі-предметники, класний керівник, викладачі. Ось хто д

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Учителю потрібно володіти величезним талантом людинолюбства і безмежною любов'ю до своєї праці й перш за все до дітей, щоб на довгі роки зберегти бадьорість духу, ясність розуму, свіжість вражень, спр

bottom of page