top of page

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Мої вітання, Лідіє Семенівно! Як поживаєте? Знаю, що Ви, сидячи в старенькому кріслі своєї кімнати, оточені книжками з історії, знову невтомно працюєте. Я так поважаю Ваше прагнення вчитися та вчити інших уже стільки років поспіль. Згадую той момент, коли вперше Вас побачила. Я була маленькою дівчинкою з 5 класу, а Ви – досвідченою історикинею та археологинею, а також пречудовою вчителькою. Ви були чуйною та привітною до всіх. Шкода, що це тривало всього рік. Радію тому моментові, коли ми зустрілися вдруге аж через 5 років. Саме Ви пробудили в мені бажання вчитися і йти до своєї мети. Я сумую за нашими розмовами про абсолютно все: від історії України і до буденності.

Вечір… Я, втомлена, йду зі школи туди, де ніби зупиняється час, поринаю в різні роки, століття і навіть епохи. Настільки цікаво було Вас слухати! Ви саме та людина, яку хотілося чути і запам’ятовувати кожне слово. Та й набагато приємніше було це робити після смачної вечері, яку Ви старанно готували, говорячи, що за роботу треба братися тільки з новими силами.

Коли я йшла додому, то думала не про те, що це нарешті закінчилося, а навпаки – прокручувала в голові кожну розповідь, яку потім із захопленням розповідала мамі.

Лідіє Семенівно, Ви маєте добру душу і є прикладом для мене! Ваша відданість професії і любов до роботи спонукали мене обрати педагогічну спеціальність.

Із нетерпінням очікую на теплу зустріч!

30.09.2021

З повагою – ваша Олечка



Авторка: Оля Кузнєцова

Останні пости

Дивитися всі

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Для чого людині потрібні руки? Цікаве питання: для чого людині потрібні руки? Сівши в трамвайчик, я побачила дивовижні старечі руки, сповнені любові. Бабуся споглядала мене своїми світлими очима, та н

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Із трепетом в серці, теплом на душі Згадаю наставників, друзів. З днем вчителя щиро вітаю усіх! Вам щастя, як квітів у лузі. Перший учитель, учителі-предметники, класний керівник, викладачі. Ось хто д

До Дня вчителя від Малишок ❤️

Не можна сказати, що в нас з нею була симпатія. Чи антипатія. Просто я і моя вчителька з малювання – Лілія Олексіївна – були людьми з різних світів. Вона – спокійна, виважена і безмежно талановита худ

bottom of page