top of page

ПОЧУТТЯ НА ПАПЕРІ

Сьогодні хочемо познайомити вас із наймузичнішою божрибкою.

Інна Власенко.

У переважно філологічній майстерні з'явилася психологиня, спочатку сором'язлива і тиха, а зараз впевнена, зі знаними текстами, новими струнами і шарфом. Незмінною лишається тільки мила та лагідна усмішка творчині.

Наша пані бард має гітару, укулеле, капелюх, що літає за вітром, та неймовірний талант зачаровувати всіх, з ким знайомиться. Іннуся асоціюється у більшості з котиком та неповторним сяйвом добра, що віє з силою позитивного урагану. Її наївність та щирість не може не зворушити, певно вона знайшла свій рецепт протидії світовому злу – музика. Піснярка не боїться перепон на шляху, прагне бути в гармонії з собою і любить вчитись новому.


«Раптом з тобою відбуваються такі моменти, коли ти у розпачі і злий, та замість того, щоб ігнорувати себе, ти направляєш цю енергію у потрібне русло. Це називається сублімацією. Саме це і сталося зі мною. Музика з'явилася», — каже Інна.

Натхнення авторки не терпить сторонніх поряд, тому приходить, щоб побути наодинці і стерти нудність сірих буднів. Ми надзвичайно дякуємо попутному вітру, що завіяв до нашого косяка ще одну божевільну рибку! Бажаємо тобі, Інно, нових навичок, гарних вражень та пісень, які ми залюбки вивчимо.


Сумна пісня


Дощ зіпсував всі плани,

Дурні розмови чують дивани,

Проблеми людини,

Свіжі новини,

Йдуть хуртовини,

На північ країни.


Мої кухонні стіни

Втомились від мене,

Втомились від чаю,

Куди замість цукру я кидаю нотки відчаю.


Приспів:

Сумно

Сумно

Сумно

Мені.

Чи справді погано,

Чи просто погода?

«Зруйную всі плани»,-

Сказала природа.

Але вона знає,

Де робить на краще,

На відміну від мене.


Я все шукаю пісню,

Яка була б мною,

Яка би про мене,

Але не знаходжу, повинна писати сама.

Про що вона буде, і гадки не маю я.


Хотілось про сонце,

Хотілось про світло,

І щоб було можна там щиро любити

Взаємно,

По-іншому ніяк.


Приспів:

Сумно

Сумно

Сумно

Мені.

Чи справді погано,

Чи просто погода?

«Зруйную всі плани»,-

Сказала природа.

Але вона знає,

Де робить на краще,

На відміну від мене.

Від мене йди, мій суме.

Просто зараз

Йде дощ,

Йде дощ,

Йде дощ,

І я від нього йду.


Літературна майстерня "Божевільні риби"

bottom of page