top of page

ПОЧУТТЯ НА ПАПЕРІ

Студент – це…

Хто такий студент саме для тебе? На це запитання, я думаю, кожен дасть свою відповідь, тому що всяк сприймає по-різному. Для когось це просто певний статус, хтось відчуває це як певне «звання» , а для мене – це все…

Я пам’ятаю день подачі документів, першу зустріч з «малишками» і момент, коли я чітко зрозуміла, що це моє, що люблю свою справу всім серцем. Я ніколи не забуду день нашої «неофіційної посвяти», коли відчула себе частинкою цієї великої та дружної родини, побачила, наскільки студенти круті та позитивні в реальному житті.

Як на мене, студентське життя має відчути кожен. Спочатку було справді важко, перший тиждень був напружений більше морально, тому що розумієш: ти не вдома, тут немає мами, тата, рідних стін. Усі були один одному чужими, а коли приходиш в університет, виникає одна думка : «Клаааас, тут так добре, всі такі круті, але я хочу додому…». Незабаром, коли ти вже звик до свого гуртожитку, коли почав знайомитися зі своєю групою, то потихеньку починаєш кайфувати від студентського життя, розуміти, як круто бути студентом, і що все твоє життя в ций момент – лише у твоїх руках.

Окреме місце в моєму студентському житті займає 104 СОУП. Про цих людей можна написати не один і не два абзаци. Це люди, які за максимально короткий період стали мені найріднішими. Я пам’ятаю своє хвилювання в перші дні навчання і те, як я дивно на них дивилася, тому що абсолютно їх не знала. Проте минув не один тиждень, відколи ми познайомилися, і я можу сказати лише одне – моя група найкраща.

Усе-таки студентство – це найдивовижніша пора в житті людини. Ти наче вже й не дитина, але ще і не зовсім дорослий. Начебто уже не школяр, але ще й поки не людина з вищою освітою. Бути студентом – це мати змогу насолодитися життям, відчути його повністю, але при цьому всьому ні в якому випадку не можна забувати про навчання, бо це головне.

Тепер, коли я вже «малишка» Драгоманівського університету, можу сказати, що бути студентом – це найкраще що могло зі мною статися, і мені не вистачить ні слів, ні почуттів це описати. Фуф – люблю тебе.

«Студент – це не тільки статус, це – стан душі.»

Авторка: Олександра Іщенко

bottom of page