top of page

Про новорічні чудеса

Зимові свята завжди асоціюються із затишком, теплом і дивом. Саме на Новий рік, Різдво та інші свята люди чекають казки, здійснення мрій і чуда (яке, напевне, взимку якесь особливе). Про свої новорічні чудеса розповіли і наші студенти.



Олександра Іщенко, студентка 1 курсу


Минулоріч, перед самим святом Нового року, я, як завжди, планувала, як все має пройти. Мала бути вечріка, але мене, звісно ж, не пустили. Море сліз, розчарування і зневіра в те, що свято буде хороше.


30 грудня, приблизно 20:00, мама провела зі мною "серйозну розмову". Я їй пожалілася й сказала, що хочу святкувати в компанії. Досі не знаю як, але батьки відпустили мене. І цей Новий рік був найкращий!


Це було так атмосферно, з рідними та близькими для мене людьми. А ще (скажу по секрету) мені зізналися перший раз в коханні та подарували сережки, які я досі вважаю своїм талісманом. До речі, ця людина досі є в моєму житті і має дуже великий сенс для мене. Хіба це не є справжнє новорічне диво?✨✨✨


Софія Липка, студентка 1 курсу


Чомусь одразу згадала таку історію. Новорічна ніч. Мені 6 чи 7 років. Я прокидаюся близько дванадцятої години ночі від голосу тата, який був одягнений у костюм Діда Мороза. Сонними очима я дивлюся на нього й не одразу розумію, що відбувається. Я розповідаю віршик, Дід Мороз віддає ляльку, про яку я так довго мріяла, і йде. А невдовзі з'являється тато, який ходив привітати сусіда зі святом, а я починаю захоплено розповідати про казкового діда і співчувати татові, бо він, як завжди, все пропустив.


Ця історія є знаковою для мене, тому що Новий рік - це родинне свято. Саме батьки створювали цю новорічну атмосферу. І саме вони дарували мені відчуття "новорічного чуда".


Єлизавета Кобилянська, студентка 1 курсу


31 грудня ми з друзями перед святкуванням Нового року вирішили піти прогулятися центром міста. Було близько шостої години, але вже темно. Ми йшли, слухали музику, сміялися, а потім побачили жінку на лавці. Вона плакала. Звичайно, що ми не змогли пройти осторонь, а одразу запитали причину того, що вона в такий святковий вечір одна та ще й плаче. Виявилося, що жінка не місцева, а із села біля мого міста. У неї вкрали всі гроші, навіть на дорогу додому. Ми дали їй трохи грошей, у кого скільки з собою було, аби вона хоча б дісталася додому, обмінялися контактами, провели її до таксі. Пізніше вже нам надійшло величезне повідомлення з подякою та зізнанням, що ми «змусили її повірити у чудо і не залишили напризволяще».


Для мене це історія про згуртованість та єдність людей. Надзвичайно приємно від того, що ми зробили таку ніби незначну річ для себе, але сильно вплинули на життя тої жінки. Пригадую цю історію й уявляю себе помічником Діда Мороза, який здійснював бажання.


Ви думали, що це все? Аж ніяк! У нас тут ще одне святкове чудо – лист від Святого Миколая!


Святий Миколай не оминає увагою нікого: приходить із теплом, добром, приносить із подарунками радість і втіху, навіть якщо ти був не дуже слухняним увесь рік. Особливо трепетно ставиться до людей, що роблять цей світ кращим.


Я знаю таку дівчину, яка притягує до себе всіх не лише красивими виразними очима, чорними бровами та розкішним волоссям, а й силою духу, внутрішньою міццю, умінням дружити та добрими вчинками. Мрійна, тендітна, світла, завжди виважена, стримана, із сильним характером, і водночас ніжна і вразлива, з безмежно добрим серцем, вона надихає інших. Ця дівчина особлива, бо має багато захоплень, вражає відвертістю й безпосередністю, уміє радіти життю попри негаразди, віддає дружбі всю себе, поринає з головою, коли пізнає цей світ. А ще – вона вірить у диво, яке траплялося з нею не раз, бо доля завжди прихильна до світлих і позитивних людей!


Святий Угодник давно уподобав її: уважно спостерігає за тим, як дівчина уміло поєднує навчання з роботою, посилає їй янголів, щоб підтримували на кожному кроці, допомагає в прийнятті щоденних рішень. Напередодні свята, що асоціюється в кожного з нас із зимовою казкою, Святий Миколай надіслав їй листа із приємним пакуночком.


Дорога мрійнице!

Увесь рік я уважно спостерігав за тобою. Ти була доброю, чуйною дитиною, старанно навчалася, працювала, і я вирішив заохотити тебе подарунками.

Люба дівчинко, своїми гарними вчинками ти надихаєш інших, твоя посмішка робить цей світ кращим. Пам’ятай, що вміння бути доброю дитиною – це безцінний скарб, подарований тобі в день твоєї появи на світ. Бажаю зберегти його назавжди!


З любов’ю до тебе –

Святий Миколай



Інтервʼю підготувала Дарія Шерстюк

bottom of page