top of page

Студент-першокурсник — початок нового життєвого шляху

Здавалося, ніби ти ще мала дитина, яка тільки ступила на шлях земного життя. Але в один момент ти вже школяр, а згодом і студент. Складно повірити в те, наскільки швидко летить час.

Цікаво, які відчуття виникли в першокурсників, коли вони почали навчатися в університеті? Можливо, вже з’явилися перші курйозні ситуації? Або ж новачки віднайшли дієві методи успішного навчання? Про це нам зараз розповість Валерій Шваб, студент 106-ВС групи факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка.


   1. Які в тебе виникли враження від перших двох місяців навчання в університеті?

   Навчання викликає в мене тільки позитивні емоції. Час пролетів достатньо швидко, а це означає, що мені подобається те, чим я займаюся. Особливо мені імпонують дискусії, які я та мої одногрупники ведуть з викладачами під час занять.


   2. Що тобі допомагає поєднувати одночасно навчання і роботу? Можливо, використовуєш дієві методи для цього?

   Насправді все дуже просто: я працюю дистанційно. Мій робочий день не є нормованим, тому одразу після закінчення пар я перебудовую свої думки на робочий лад та починаю працювати. Можу зазначити, що одним із найголовніших факторів поєднання навчання і роботи є хороше харчування, декілька чашок чаю та достатньо сну.


3. Чим ти любиш займатися у вільний від навчання час?

У мене є невеличке хобі — я займаюся нумізматикою. Цікавість до старовинних монет я зачерпнув від батька ще близько семи років тому. Його колекція перевершує мою в усіх можливих випадках, але я теж маю цікаві зразки. Якщо ж говорити про більш популярні речі, я також цікавлюся технікою, фільмами, серіалами, книгами та комп'ютерними іграми, особливо пов'язаними з науковою фантастикою та фентезі.


4. Чи виникали в тебе курйозні ситуації за ці два місяці навчання?

Що ж, одного разу я зарано зайшов на пару в Google Meet, доки викладач працював з іншою групою. Після чого за таку пунктуальність мене було визнано поціновувачем англійської мови. Можна пригадати іще одну ситуацію, коли я ненароком заблукав у центральному корпусі і шукав охоронця для того, щоб запитати в нього дорогу.


5. Наскільки складно чи, можливо, легко тобі було перейти до нової стадії життя — студентської?

Насправді це було достатньо легко, я акліматизувався до навчання ще в перші декілька тижнів. Причиною цього є мої одногрупники та викладачі, з якими мені досить комфортно. Я впевнений, що протягом усіх 4 років навчання на мене чекають тільки позитивні емоції!

Автор: Миколаєнко Владислав

bottom of page